Vraag aan een van onze medewerkers voor een menukaart. Hierop zijn al onze gerechten terug te vinden met een allergeen icoon. Ons restaurant heeft geen allergenen vrije keuken, daarom kunnen we niet uitsluiten dat er door kruisbesmetting onbedoeld sporen van ingrediënten in onze producten terechtkomen.
Nee, de drankjes zijn niet bij inbegrepen.
U kunt twee uur genieten van onze tablet gerechten en buffet.
U kunt bij ons met een groot gezelschap terecht. Online kunt u reserveren voor grote groepen, het niet ingevuld kan worden raden wij u aan om ons te bellen.
Wij serveren geen speciale kindermenu’s. Wel hebben wij een uitgebreide menukaart waar niet alleen sushi opstaat, maar ook diverse warme/koude gerechten die geschikt zijn voor kinderen. Tevens hebben wij nog een lopen buffet waar u verschillende soorten gerechten/ desserts kan halen.
Dieren zijn niet toegestaan in ons restaurant. Met uitzondering van assistentiehonden. Wij willen u vriendelijk verzoeken om dit bij de reservering aan te geven. Dan kunnen wij hier rekening mee houden.
Het is niet verplicht om van te voren te reserveren. Om teleurstelling bij drukte te verkomen, raden wij u wel aan om van te voren te reserveren.
U kunt online reserveren via onze website of telefonische contact opnemen
Wij verkopen Happy Dinner cadeaubonnen. Deze zijn te verkrijgen in het restaurant. De cadeaubonnen zijn na uitgifte één jaar geldig.
Wij accepteren geen andere cheques en bonnen dan onze Happy Dinner cadeaubonnen.