FAQ

FAQ

  • Ik heb een allergie/dieet, houden jullie hier ook rekening mee?

    Vraag aan een van onze medewerkers voor een menukaart. Hierop zijn al onze gerechten terug te vinden met een allergeen icoon. Ons restaurant heeft geen allergenen vrije keuken, daarom kunnen we niet uitsluiten dat er door kruisbesmetting onbedoeld sporen van ingrediënten in onze producten terechtkomen.

  • Zijn de drankjes bij het menu inbegrepen?

    Nee, de drankjes zijn niet bij inbegrepen.

  • Hoe lang heb ik om te eten?

    U kunt twee uur genieten van onze tablet gerechten en buffet.

  • Kunnen wij met een grote groep tercht bij Happy Dinner

    U kunt bij ons met een groot gezelschap terecht. Online kunt u reserveren voor grote groepen, het niet ingevuld kan worden raden wij u aan om ons te bellen.

  • Mijn kind eet geen sushi, serveren jullie ook kindermenu's?

    Wij serveren geen speciale kindermenu’s. Wel hebben wij een uitgebreide menukaart waar niet alleen sushi opstaat, maar ook diverse warme/koude gerechten die geschikt zijn voor kinderen. Tevens hebben wij nog een lopen buffet waar u verschillende soorten gerechten/ desserts kan halen.

  • Mag ik een hond meenemen?

    Dieren zijn niet toegestaan in ons restaurant. Met uitzondering van assistentiehonden. Wij willen u vriendelijk verzoeken om dit bij de reservering aan te geven. Dan kunnen wij hier rekening mee houden.

  • Is het verplicht om te reserveren?

    Het is niet verplicht om van te voren te reserveren. Om teleurstelling bij drukte te verkomen, raden wij u wel aan om van te voren te reserveren.

  • Hoe kan ik reserveren?

    U kunt online reserveren via onze website of telefonische contact opnemen

  • Hebben jullie cadeaubonnen?

    Wij verkopen Happy Dinner cadeaubonnen. Deze zijn te verkrijgen in het restaurant. De cadeaubonnen zijn na uitgifte één jaar geldig.

  • Accepteren jullie ook dinnercheques of andere cadeaubonnen?

    Wij accepteren geen andere cheques en bonnen dan onze Happy Dinner cadeaubonnen.