FAQ

FAQ

  • Zijn de drankjes bij het menu inbegrepen?

    Nee, de drankjes zijn niet bij inbegrepen.

  • Hoe lang heb ik om te eten?

    U kant twee uur genieten van onze tablet gerechten en buffet.

  • Kunnen wij met een grote groep tercht bij Happy Dinner

    U kunt bij ons met een groot gezelschap terecht. Online kunt u reserveren voor grote groepen, het niet ingevuld kan worden raden wij u aan om ons te bellen.

  • Mijn kind eet geen sushi, serveren jullie ook kindermenu's?

    Wij serveren geen speciale kindermenu’s. Wel hebben wij een uitgebreide menukaart waar niet alleen sushi opstaat, maar ook diverse warme/koude gerechten die geschikt zijn voor kinderen. Tevens hebben wij nog een lopen buffet waar u verschillende soorten gerechten/ desserts kan halen.

  • Mag ik een hond meenemen?

    Dieren zijn niet toegestaan in ons restaurant. Met uitzondering van assistentiehonden. Wij willen u vriendelijk verzoeken om dit bij de reservering aan te geven. Dan kunnen wij hier rekening mee houden.

  • Is het verplicht om te reserveren?

    Het is niet verplicht om van te voren te reserveren. Om teleurstelling bij drukte te verkomen, raden wij u wel aan om van te voren te reserveren.

  • Hoe kan ik reserveren?

    U kunt online reserveren via onze website of telefonische contact opnemen

     

  • Hebben jullie cadeaubonnen?

    Wij verkopen Happy Dinner cadeaubonnen. Deze zijn te verkrijgen in het restaurant. De cadeaubonnen zijn na uitgifte één jaar geldig.

  • Accepteren jullie ook dinnercheques of andere cadeaubonnen?

    Wij accepteren geen andere cheques en bonnen dan onze Happy Dinner cadeaubonnen.